Ciljevi časopisa
Ciljevi časopisa
Časopis Akcionarstvo ima za cilj da unapredi teorijska i praktična znanja iz oblasti menadžmenta, kao i da podstakne razmenu iskustava, ideja i rezultata istraživanja među naučnicima, stručnjacima i praktičarima iz zemlje i inostranstva. Kao naučno-stručni časopis, Akcionarstvo teži da postane referentna platforma za publikovanje radova koji doprinose razumevanju, razvoju i primeni savremenih koncepata menadžmenta u različitim organizacionim, ekonomskim i društvenim kontekstima.
Glavni ciljevi časopisa su:
- Podsticanje naučne i stručne razmene između akademske zajednice, privrednih subjekata i javnih institucija u oblasti menadžmenta i poslovnih studija;
- Promovisanje interdisciplinarnih istraživanja koja povezuju menadžment sa ekonomijom, informacionim tehnologijama, inženjerstvom, marketingom, pravom i društvenim naukama;
- Razvijanje i afirmacija naučne misli o menadžmentu kao ključnom faktoru održivog razvoja, organizacione efikasnosti i konkurentnosti;
- Unapređenje teorije i prakse menadžmenta kroz objavljivanje radova koji nude inovativne pristupe, metode i modele za rešavanje savremenih upravljačkih izazova;
- Podrška mladim istraživačima i doktorandima u njihovom naučnom usavršavanju i uključivanju u međunarodnu naučnu zajednicu;
- Promocija principa otvorenog pristupa i slobodne dostupnosti naučnih rezultata, u skladu sa savremenim standardima transparentnosti i etike u istraživanju;
- Povezivanje teorije i prakse, kroz objavljivanje radova koji nude konkretne preporuke za menadžersku praksu u privatnom i javnom sektoru;
- Podsticanje primene digitalnih tehnologija i informacionih sistema u procesima odlučivanja, planiranja i upravljanja u organizacijama;
- Jačanje međunarodne vidljivosti časopisa kroz saradnju sa domaćim i stranim autorima, recenzentima i istraživačkim institucijama, kao i objavljivanje radova na srpskom i engleskom jeziku.
Kroz ove ciljeve, časopis Akcionarstvo nastoji da doprinese unapređenju nauke o menadžmentu, širenju znanja i razvoju profesionalne prakse u skladu sa zahtevima savremenog poslovnog okruženja.
Oblast delovanja
Tematske oblasti časopisa Akcionarstvo obuhvataju širok spektar tema iz domena menadžmenta i povezanih disciplina, među kojima su:
- sistemi menadžmenta,
- menadžersko računovodstvo,
- inženjerski menadžment,
- informacioni sistemi i informacione tehnologije,
- marketing menadžment,
- menadžment javnog sektora,
- politika menadžmenta,
- menadžment ljudskih resursa,
- operativni menadžment,
- kao i druge srodne oblasti koje se bave upravljanjem organizacijama, procesima i resursima.
Časopis objavljuje originalne naučne radove, pregledne radove, stručne članke i prikaze iz prakse, sa ciljem da doprinese povezivanju naučnih istraživanja i praktičnih iskustava.
Akcionarstvo izlazi jednom godišnje i obezbeđuje otvoren pristup svim svojim sadržajima, omogućavajući slobodan pristup rezultatima istraživanja i diseminaciju znanja.
Zainteresovani za slična istraživanja?
Istražite našu kolekciju članaka i časopisa da otkrijete više istraživanja u vašoj oblasti.